خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

گفتگو...


سلام / یعنی دلم برایت تنگ شده بود

سلام / یعنی من هم همین طور
امروز هوا سرد شده / یعنی دیروز نبودی
شاید بارون بیاد / یعنی امروز هستم، نگاهم کن
شعری رو که خواستی پیدا کردم / یعنی دیروز همه ش به فکر تو بودم
می خوام بذارمش تو قاب که هر روز بخونمش / که هر روز به یاد تو باشم
وسط های شعر گریه م گرفت / بس که به تو فکر کردم
فقط شعرِ خوبه که آدم رو به گریه می اندازه / کاش آن لحظه پیش تو بودم
اون جا که درباره ترسیدن از عشق بود / من از عشق تو می ترسم
یکی هم برای تو قاب می کنم. دوست داری؟ / دوستت دارم
دوست دارم / دوستت دارم


پرسه در حوالی زندگی / روایت مصطفی مستور

عکس کیارنگ علایی

نظرات 1 + ارسال نظر
همسفرعشق چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

به تو ای دوست سلام
حالت آیا خوب است؟
روزگارت آبیست؟
همه اینجا خوبند... نی لبک می خواند، قاصدک می رقصد، باد عاشق شده است...فکر من باش که من فکر تو ام

از من به بر دوست سلام
ملالی نیست
جز گم شدن گاه به گاه خیالی نزدیک
...
لحظه لحظه، در فکر تو ام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.